Tallers sobre riscos psicosocials, organització del treball i salut mental organitzats per l’FSC

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC), conjuntament amb el Departament de Salut Laboral de CCOO Catalunya, ha organitzat quatre tallers sobre riscos psicosocials, organització del treball i salut mental.

Aquests tallers es faran els mesos de maig i juny en diferents localitats i serviran per formar delegats i delegades de prevenció en la utilització de la versió curta del CoPsoQ-istas21, incloent propostes per a l’adaptació dels procediments d’avaluació a les pimes.

Amb aquesta activitat transmetrem, per tant, eines i criteris d’actuació perquè els nostres delegats i delegades puguin intervenir sindicalment en la millora de la protecció de la salut de les persones treballadores, de les condicions de treball i de la qualitat de les activitats preventives que es realitzen a les empreses.

Aquesta formació reforçarà l’Objectiu 2 de l’Estratègia espanyola de seguretat i salut en el treball 2023-2027 (EESST), relatiu a les noves formes d’organització del treball (línies d’actuació 4.1 i 6), així com l’Objectiu 3 (línies d’actuació 3 i 4) i l’Objectiu 5 (línies d’actuació 3 i 4).

• 08/05/2024 a TERRASSA a la sala d’actes de CCOO (c. Unió, 23 ). Inscripcions
  • 15/05/2024 a GRANOLLERS a la sala d’actes de CCOO (c. Pius XII, 5-7 baixos). Inscripcions
  • 29/05/2024 a BARCELONA a l’aula 11, planta 1a, de CCOO Barcelona (Via Laietana, 16, Barcelona). Inscripcions
  • 05/06/2024 a CORNELLÀ a la sala d’actes de CCOO (ctra. d’Esplugues, 68). Inscripcions

Programa del taller ”Riscos psicosocials, organització del treball i salut mental. Procediments i mètodes d’avaluació”

– 10.00 h. Benvinguda, per part del coordinador o coordinadora de l’FSC al territori.

– 10.20 h. Presentació, a càrrec de Núria Benito Puig, del sector de l’administració local de l’FSC .

– 10.30 h. Procediments i mètodes d’avaluació de riscos psicosocials adaptats a pimes. Carles Pérez Espona i Marta Rovira Echevarria, tècnics en prevenció de riscos laborals, Departament de Salut Laboral de CCOO de Catalunya.

– 13.30 h. Conclusions i cloenda per part de Mònica Pérez Cardoso, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya.

Amb el suport de:

Unnamed 2