CCOO de Catalunya realitzarà el seminari “L’exposició al gas radó” el dia 12 de desembre, d’11.30 a 13.30 h.
En aquest seminari, s’hi tractaran alguns dels aspectes més rellevants sobre d’aquest agent cancerigen. Entre altres qüestions ens permetrà aprofundir sobre on i com s’origina, les fonts d’exposició, i els requisits normatius que han de complir les empreses per evitar l’exposició a les persones treballadores. A més, es presentaran els canvis normatius sobre el mesurament de gas radó.
Alhora, servirà per proporcionar eines i criteris d’actuació sindical per als delegats i delegades per poder impulsar mesuraments i proposar mesures de protecció en els centres de treball, tot incorporant la perspectiva de gènere i la seva adaptació, si és el cas, a les petites i mitjanes empreses.
A més, aquest seminari contribuirà al desenvolupament de l’Estratègia espanyola de seguretat i salut en el treball 2023-2027, concretament dels objectius 1 (línia d’actuació 3) i 5.
Seminari sobre l’exposició al gas radó
Modalitat telemàtica
Divendres 12 de desembre de 2025, de les 11.30 h a les 13.30 h
Inscripcions: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9zevj0AoKN8mpG6GTizZ2ydHptZpH7wSQNHSdeErefxaB7g/viewform
Les persones admeses rebran, uns dies abans del seminari, l’enllaç per poder fer la connexió.
Amb el suport de:

