CCOO de Catalunya realitzarà un seminari sobre la prevenció de riscos laborals davant de l’exposició a la sílice cristal·lina el dia 17 de desembre, d’11.30 a 13.30h.
Aquest seminari pretén proporcionar una visió global sobre aquells aspectes tècnics i legals relacionats amb l’exposició a la pols de sílice cristal·lina. Entre altres aspectes s’abordarà: l’origen d’aquest risc, les principals fonts d’exposició i els possibles efectes sobre la salut i les mesures preventives.
L’activitat formativa té com a objectiu proporcionar eines i criteris d’actuació sindical pels nostres delegats i delegades de prevenció per tal d’impulsar polítiques de gestió preventiva i mesures de protecció a les empreses que permetin la realització del treball sense posar en perill la seguretat i la salut de les persones treballadores, incorporant la perspectiva de gènere i actuacions específiques segons la mida de les empreses.
A més, aquest taller contribuirà al desenvolupament de l’Estratègia espanyola de seguretat i salut en el treball 2023-2027, concretament dels objectius 1 (línia d’actuació 3) i 5.
Seminari sobre la prevenció de riscos laborals enfront de l’exposició a la sílice cristal·lina
Modalitat telemàtica
Dimecres 17 de desembre de 2025, de les 11.30 h a les 13.30 h
Inscripcions: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeLvP7cThMZt1pJJN72GMGaeHslGsDVpsn9GRyeQ9UXy4f0sg/viewform
Les persones admeses rebran, uns dies abans del seminari, l’enllaç per poder fer la connexió.
Amb el suport de:

