Actes de CCOO el 28 d’Abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

CCOO de Catalunya ha preparat diferents actes i accions reivindicatives per commemorar, un cop més, el 28 d’Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball. Enguany ho farem amb el lema “No és absentisme, és manca de prevenció”.

Cartell

Full volant

Campanya als centres de treball

En el marc del 28 d’Abril del 2024, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, des de CCOO de Catalunya llancem una campanya dirigida a sensibilitzar els centres de treball sobre la necessitat de millorar la prevenció que es realitza a les empreses, sent també aquesta una oportunitat per donar a conèixer la dedicació i l’esforç constant de les delegades i delegats de prevenció per a la millora de les condicions de treball.

Posem a disposició dels delegats i delegades de prevenció un full volant informatiu (enllaç) perquè s’adhereixin a aquesta campanya al llarg de la setmana del 24 al 28 d’abril, explicant als treballadors i treballadores la importància de la prevenció de riscos laborals i promovent la lectura del manifest i un minut de silenci en record de les persones treballadores víctimes dels accidents de treball i les malalties professionals.

Cal que els delegats i delegades de CCOO visualitzem al centre de treball la nostra feina diària i les reivindicacions per aconseguir una millor protecció de la nostra salut.

Suma-t’hi i, si pots, comparteix-ho a les xarxes!

#MesPrevencio | #28Abril | #ActivaLaSalut

Actes previstos

S’han organitzat diversos actes i assemblees arreu de Catalunya per commemorar el 28 d’Abril.

Barcelona

• 22 d’abril, roda de premsa i presentació de l’informe “Balanç de salut laboral 2023”.
  • 26 d’abril, a les 9.15 h, assemblea de delegats i delegades a la sala d’actes de Via Laietana.

Girona: 26 d’abril a les 12h, concentració davant la seu de la Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG), carrer Bonastruc de Porta, 15.

Lleida:  26 d’abril a les 12h, concentració davant la seu de CCOO de Terres de Lleida, carrer Enric Granados, 5. Més informació

Assemblea de delegats i delegades, 16 de maig.

Tarragona: 9 de maig, roda de premsa de presentació de les dades de sinistralitat a Tarragona i assemblea de delegats i delegades.

Inscripcions

Informe “No és absentisme: és manca de prevenció!”

Manifest conjunt