CCOO participa en la conferència internacional de l’Observatori del Deute en la Globalització (ODG) sobre imposició de grans infraestructures

Demà divendres, 9 d’octubre, a les 17 hores, a Barcelona

L’Observatori del Deute en la Globalització (ODG) organitza una conferència internacional sobre les afectacions per la imposició de grans infraestructures a tot el món. Al llarg de la jornada es proposa una anàlisi col·lectiva escoltant experiències de lluita contra els impactes negatius de tractats internacionals de lliure comerç o contra la creació d’infraestructures que obvien les necessitats prioritàries de les persones. La conferència serà demà divendres, 9 d’octubre, a partir de les 17 hores, a la Casa del Mar (c. d’Albareda, 1, de Barcelona).

A la primera taula rodona, titulada “Els tractats de lliure comerç i els plans d’infraestructures: de l’experiència a l’Amèrica Llatina a la realitat europea”, hi intervindrà Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, com a representant de la campanya “Catalunya No al TTIP”.

Precisament ara fa un any va començar la recollida de signatures contra el TTIP i ja n’hi ha uns 3.226.000, que superen de bon tros el milió que s’hagués requerit per portar la iniciativa ciutadana europea al Parlament europeu si no hagués estat per la negativa de la Comissió. Això ha estat fruit del suport entre d’altres dels afiliats/des i delegats/des de CCOO de Catalunya i de la bona feina desenvolupada per la plataforma Catalunya No al TTIP, amb participació de CCOO.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 d’octubre de 2015