Participa en la segona edició de l’enquesta epidemiològica sobre COVID-19 i ocupació

Al maig de 2020, gràcies a la participació de més de 20.000 persones, un estudi de l’Institut Sindical de Treball Ambient i Salut (ISTAS-CCOO) i de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), va mostrar un empitjorament significatiu de les condicions de treball i de la salut de la població treballadora amb la pandèmia.

Ara, un any després, es posa en marxa la segona COTS, “Condicions de treball, inseguretat i salut en el context de la COVID-19”, amb l’objectiu de comprendre millor els efectes d’aquesta crisi, analitzar l’evolució del seu impacte i plantejar mesures per a afrontar-la.

Per a això necessitem que la contestin persones residents a Espanya, que hagin treballat per compte aliena en algun moment entre el 14 de març de 2020 (dia en què es va decretar el primer estat d’alarma) i avui, incloent a aquelles persones que han estat afectades per un ERTO, no se’ls ha renovat el contracte temporal, han estat acomiadades, s’han jubilat o s’han incorporat al treball assalariat entre totes dues dates.

L’enquesta és anònima i no et portarà més de 10 minuts completar-la.

MOLTES GRÀCIES per la teva col·laboració!!!