Noves jornades de vaga a DXC Technology per la manca d’acord

Després de l’èxit dels dos primers dies de  vaga i davant la manca d’avenços, les persones treballadores han decidit continuar amb la convocatòria de vaga els pròxims 29 i 30 d’abril.

El grup DXC Technology és una empresa multinacional que proporciona serveis informàtics i de gestió de processos a les principals empreses del sector bancari, energètic i administracions públiques de tot l’Estat. Alguns dels seus principals clients són: Zurich, Mango, MRW, EDP, Carrefour, Caixabank i la majoria de les empreses de l’IBEX 35.

Actualment, hi ha un conflicte a la companyia per les pèrdues salarials acumulades a causa de la inflació, de fins al 17 % en els últims 3 anys. Fins al moment les propostes presentades per la companyia estan extremadament allunyades de la posició sindical.

Cal recordar que l’empresa ha presentat ingressos rècord any rere any, i situa DXC Espanya com una de les millors regions de la multinacional a escala mundial. Les diferents seccions sindicals consideren que aquests resultats en bona mesura són obtinguts per la devaluació dels salaris dels treballadors.

Dilluns 29/04, les persones treballadores es concentraran davant de les torres de CaixaBank  (av. Diagonal, 621, 629, Les Corts, 08028 Barcelona)  de 11.00 a 13.00 h

Dimarts 30/04, manifestació amb sortida a las 11.00 des de VidaCaixa (c. de Juan Gris, 2-8, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona)