Nova imatge de la Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto

Amb l’objectiu de comunicar més i millor, la Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto ha decidit una nova imatge corporativa.

La imatge d’una organització sintetitza, de manera simbòlica, la seva història, els seus principis i finalitats, el valors que promou i que la caracteritzen, el seu espai en la societat, i, en el nostre cas, l’espai que ocupem en el món de l’ocupació i la formació.

La imatge en forma de logotip és l’element que permet reconèixer de manera senzilla i immediata tot el que representa la Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto. La nostra estreta vinculació amb CCOO, el nostre objectiu de millorar les condicions laborals dels treballadors i treballadores a partir de la formació i l’orientació i, especialment, ressaltant la figura del nostre fundador, Paco Puerto.

Tot això ha portat com a conseqüència la desaparició de l’inicial logotip de CEPROM i de la seva direcció electrònica associada. Per tant, a partir d’ara totes les comunicacions amb la direcció [email protected] es canvien per [email protected]