CCOO d’Indústria de Catalunya convoca una nova concentració dijous 12 de febrer per denunciar la persecució sindical i per reclamar la readmissió del delegat del sindicat acomiadat per Ascable Recael per la seva participació en els piquets de la vaga del metall de finals d’octubre. Aquesta mobilització es farà coincidint amb l’acte de conciliació al CMAC (Centre de Mediació, Arbitratge i Conciliació) per l’acomiadament d’aquest company.
La concentració serà a les 10 hores, davant la seu dels Serveis Territorials de Barcelona (c. d’Albareda, 2).
CCOO exigeix a la direcció d’Ascable que rectifiqui davant d’aquesta vulneració greu dels drets fonamentals de llibertat sindical i d’exercici de la vaga, que readmeti el company acomiadat i retiri la sanció als altres dos delegats.

