Mediació amb el Departament d’Educació: cal iniciar un procés participatiu per continuar la lluita per revertir les retallades

CCOO dona el primer pas convocant assemblees per la seva afiliació.

Aquesta tarda ha tingut lloc una nova sessió de mediació entre el Departament d’Educació i el Comitè de Vaga, on participa CCOO i altres sindicats de docents de l’educació pública.

El departament ens ha fet arribar una proposta que recull parcialment algunes de les demandes unitàries. Aquesta proposta és fruit d’una mobilització històrica i sostinguda en el temps de milers de treballadores i treballadors de l’educació i que els correspon valorar-la i definir el camí per avançar en la reversió de les retallades.

Des de CCOO fem una crida pública a totes les forces sindicals a obrir des de ja un procés participatiu en aquest sentit. Per la nostra banda convocarem de manera immediata  la nostra afiliació per poder posar en comú un primer balanç de les mobilitzacions portades a terme fins ara, valorar la proposta del departament i definir un full de ruta per al futur immediat.

Tenim plena confiança en què tot el Comitè de Vaga avançarà en aquest camí de manera unitària, posant la veu de les treballadores i treballadors de l’educació per davant de qualsevol altra consideració. Amb totes i tots, avançarem en la reversió de les retallades i la millora de l’educació.