Assemblea de delegats i delegades a CCOO de Lleida: “Disputem els salaris. Defensem els serveis públics”

El proper dia 9 de novembre, tindrà lloc a Lleida una assemblea de delegats i delegades que ha de marcar les pautes de l’acció del sindicat en els propers mesos, la intenció del sindicat és disputar els salaris i defensar els serveis públics.

Per aconseguir aquests objectius CCOO demana, en primer lloc, l’augment del salari mínim interprofessional i la derogació de la reforma laboral; pel que fa als serveis públics, exigeix el reforçament del sistema sanitari públic, la baixada de ràtios a l’educació i augment de les places d’FP i el reforçament dels serveis socials, finalment, reivindica que es consolidin i millorin les pensions, que es faciliti l’accés a l’habitatge i que es reguli del preu de la llum i el gas.

A l’assemblea, hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida