Les plantilles dels hotels i cafeteries de les pistes d’esquí van a la vaga per millorar les seves condicions laborals i salarials

Els treballadors i treballadores dels hotels i les cafeteries de les pistes d’esquí de Port Ainé, Boí Taüll i Espot van fer vaga el passat divendres i dissabte 26 i 27 de desembre per protestar contra l’empresa que gestiona aquests serveis, Aramark Servicios de Càtering.

Aquesta vaga és l’últim recurs que li queda a la plantilla després de nombroses reunions fetes amb l’empresa i una mediació al Departament d’Empresa i Treball i en les quals cap de les seves reivindicacions han estat escoltades.

Els motius de la vaga són:

• La manca d’acord en les condicions salarials.
  • La manca de roba de treball adient a les condicions climatològiques al Pirineu de Lleida.
  • La manca de mesures de seguretat en el moment de desenvolupar la feina.
  • La petició d’augment de l’import del plus de transport.