La plantilla de BIC Graphic iniciarà mobilitzacions contra l’ERO

Avui s’ha registrat una convocatòria de vaga de 24 hores per al dia 6 de maig i també es faran concentracions cada divendres

La plantilla de BIC Graphic iniciarà aquest divendres les mobilitzacions contra l’ERO que ha presentat l’empresa per extingir 52 llocs de treball.

El comitè d’empresa convoca les treballadores i treballadors a concentrar-se els propers divendres 30 d’abril, 7 i 14 de maig, de 13 a 15 h, a les portes de la fàbrica (polígon Entrevies, s/n, de Tarragona). Avui mateix també ha registrat la convocatòria d’una jornada de vaga de 24 hores el proper dia 6 maig contra l’ERO i en defensa dels llocs de treball.

A més, la plantilla de BIC Graphic també participarà en la concentració de l’1 de Maig a Tarragona per denunciar l’expedient, que no està justificat, i exigir a l’empresa que faci marxa enrere. Serà a les 11 h, a la Rambla, al costat de l’estàtua dels Despullats.

Aquestes mobilitzacions, que compten amb el total suport de CCOO d’Indústria de Catalunya, exigeix a la direcció de l’empresa que retiri l’expedient i s’assegui a negociar mesures no traumàtiques per afrontar una situació que és conjuntural i que permetin garantir tant l’ocupació com la viabilitat de la planta.