La Federació d’Educació de CCOO presenta l’informe “Incompliment de la LEC i retrocés eductiu en relació amb el finançament de l’educació a Catalunya entre el 2009 i el 2020”

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa un informe sobre l’incompliment de la Llei d’educació de Catalunya (LEC) i l’evolució del finançament educatiu a Catalunya entre els anys 2009 i 2020. L’informe ha estat elaborat per Juan B. Martínez, docent, responsable d’Estudis de la Federación de Enseñanza de CCOO del 2009 al 2013 i membre del Consejo escolar del Estado entre el 2000 i el 2013, entre altres responsabilitats.

Es tracta d’un informe basat en estadístiques oficials de diferents organismes públics catalans, estatals i europeus, que analitza, en un total de 14 capítols, dades generals referides al conjunt de l’educació i específiques dels ensenyaments no universitaris, els universitaris, l’evolució de l’alumnat escolaritzat, la inversió per estudiant, el finançament de l’ensenyament concertat, el paper de les corporacions locals i una comparativa internacional, entre altres aspectes.

La roda de premsa ha comptat amb la participació de l’autor de l’informe, Juan B. Martínez i de la secretària general de la Federació d’Educació de CCOO, Teresa Esperabé.

Feu clic per veure l’informe “L’evolució del finançament educatiu a Catalunya del 2099 al 2020. Inconmpliment de la LEC i retrocés eductiu.”