‘La divisió sexual del treball i els usos del temps’

CCOO de Catalunya ha iniciat un cicle de debats sobre el temps de treball i el temps de vida amb el lema “Treballar menys, repartir els treballs i viure millor” per renovar la proposta del sindicat en els usos del temps, de treball i de vida.

El passat 1 de març, Pilar Carrasquer Oto, sociòloga del Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball, de l’Institut d’Estudis del Treball de la Universitat Autònoma de Barcelona, va encetar aquest cicle amb la ponència “La divisió sexual del treball i els usos del temps” que va tenir lloc durant el Consell Nacional del sindicat.

A continuació podeu veure la intervenció de Pilar Carrasquer i descarregar-vos la presentació sobre ‘La divisió sexual del treball i els usos del temps’ en format PDF.

#MenysJornadaMésVida