La vaga del 14-D, ahir i avui

Trenta anys després de la vaga general que va paralitzar el país

Han passat trenta anys de la vaga general del 14 de desembre de 1988 que va paralitzar el país, i va constituir una expressió de malestar de la majoria de la ciutadania. Convocada “pel gir social” i contra els “contractes escombraria”, feu possible la unitat d’acció entre les dues grans centrals sindicals CCOO i UGT, sota el lema “Junts podem”, que va consolidar un model de concertació social que va portar importants millores per a la classe treballadora. Des de llavors s’han produït nombrosos canvis econòmics, polítics, socials i culturals, però també hi ha aspectes semblants.

Per tractar sobre la vaga del 14-D, ahir i avui, hem organitzat un acte el dimarts, 11 de desembre a les 12.30 hores a la sala d’actes de CCOO de Catalunya a Via Laietana, 16, amb les intervencions de José Luis López Bulla, secretari general de
CCOO de Catalunya del 1976 al 1995; Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de
CCOO de Catalunya, i
Javier Pacheco, secretari general de CCOO de
Catalunya.

Presentarà l’acte:
 Irene Ortiz, coordinadora d’Acció
Jove – Joves de CCOO de Catalunya.

Invitació

Galeria de fotografies