El Dep. d’Educació deu part del sou al professorat tècnic d’FP

Crida a la mobilització

Per tercer mes consecutiu gairebé 3.000 docents de formació professional estan cobrant un sou inferior al que els pertoca. Amb l’aprovació del Reial decret 800/2022, fa més d’un any que el Departament d’Educació ja sabia que havia de fer un procediment per integrar a secundària milers de docents del cos de professorat tècnic d’FP, amb l’increment salarial que s’hi vinculava. Aquest procediment el va engegar tard -el darrer de l’Estat- i malament -en ple estiu-, i per acabar-ho d’adobar ens trobem que, per tercer mes consecutiu, el Departament d’Educació no està pagant a aquest col·lectiu el sou que li correspon per llei.

És inacceptable que aquesta demora, provocada per la manca de recursos administratius del mateix Departament, la pagui el personal docent.

Des de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya atribuïm directament als responsables polítics del Departament d’Educació la despreocupació per organitzar el departament i la manca de dotació dels recursos necessaris per garantir el dret al salari.

Fem una crida a la mobilització per posar fi a aquest greuge a la formació professional i al professorat d’FP!