Els sindicats de la funció pública demanem als grups parlamentaris que votin favorablement a l’acord per complementar el procés d’estabilització a la Generalitat

Demà el Parlament vota un important Decret sorgit de la negociació col·lectiva, amb acord unànime de CCOO, IAC i UGT. Esperem que els partits facin seu l’acord sindical i no perjudiquin a milers de treballadores de la Generalitat

El passat 4 de novembre, les tres organitzacions sindicals representatives de les treballadores de la Generalitat de Catalunya, CCOO, IAC i UGT, vam signar un acord amb Funció Pública per complementar el procés d’estabilització amb importants mesures per a la totalitat del personal:

• Convocatòria d’una importantíssima promoció interna alhora que el concurs oposició d’estabilització.
  • Concurs de trasllats amb posterioritat a la finalització del procés d’estabilització amb adjudicació de llocs de treball en dues fases
  • Creació de la figura de la persona aprovada sense plaça, per a què l’obtingui quan es crei aquesta.

Aquest acord es va legislar com a decret llei que aquesta propera setmana, el Parlament de Catalunya ha de convalidar. Amb aquest comunicat, les tres organitzacions sindicals demanem als grups parlamentaris el seu vot favorable, ja que es tracta d’unes mesures absolutament positives per a les treballadores i que són fruit de la negociació col·lectiva.

En moments com l’actual, el sindicalisme apel·la a la responsabilitat dels grups polítics i els demanem que donin suport als servidors públics votant a favor d’aquestes mesures, que garanteixen l’estabilització i la promoció professional de milers de treballadores i treballadors públics.