Els sindicats de CaixaBank responen al Pla de Recol·locació Externa de la Direcció

Comunicat secció sindical de CCOO a CaixaBank

Aquest matí, la Direcció ha presentat el seu pla de recol·locació externa, que interpretem com un mer rentat d’imatge. Junts, tots els sindicats hem reiterat el nostre absolut rebuig als acomiadaments forçosos, a les mesures traumàtiques i a la retallada de les condicions laborals que pretén la Direcció.

També hem presentat la nostra proposta d’indemnitzacions per a les sortides amb un termini d’execució de tres anys:

• Grup A: Treballadors nascuts el 1969 i anteriors. 70% del total salari brut anual dels últims 12 mesos.
  • Grup B: Treballadors nascuts el 1970, 1971 i 1972. El 65% del total salari brut anual dels últims 12 mesos.
  • Grup C: Resta de Treballadors. 50 dies del total salari brut per any de treball, amb un mínim de 36 mensualitats.

Com a continuació de les accions de mobilització i protesta, els sindicats, ens hem dirigit a la Fundació Bancària “la Caixa” i al FROB en la seva condició de primer i segon accionistes de l’entitat, instant-los que s’involucrin activament per frenar aquest procés salvatge i injustificat, així com perquè votin en sentit contrari a les pujades salarials dels directius proposades a la propera Junta General d’Accionistes. La propera reunió tindrà lloc l’11 de maig a Barcelona, ​​en què s’iniciarà el període formal de la negociació.