El comitè d’empresa d’Oliveras S.L., desconvoca la vaga d’autobusos després d’arribar a un acord satisfactori per la plantilla i els propis usuaris

Els compromisos adquirits amb l’empresa permeten desconvocar els dies de vaga del 25,30 de novembre i 2 de desembre

L’acord al que el comitè d’empresa va arribar ahir 23 de novembre amb la direcció, passa per diversos compromisos com determinar protocols d’avaries, control de reparacions amb supervisió dels delegats/des de prevenció, control rutinari de neumàtics i llums, planificació de la neteja, manteniment de rampes, etc.

CCOO creu que és satisfactori l’acord arribat amb l’empresa, perquè recull les demandes de seguretat que havíem reiterant des de fa temps. El comitè d’empresa no estava disposat a continuar amb la situació d’inseguretat pels usuaris i els mateixos treballadors/es.