CCOO Educació engega un cicle de xerrades “En defensa de la llengua catalana i per la promoció del seu ús social

La Federació d’Educació de CCOO, dins de la seva feina permanent de defensa del català, va iniciar un cicle de xerrades per presentar arreu del territori el document “En defensa de la llengua catalana i per la promoció del seu ús social” elaborat pel Seminari Salvador Seguí de la Fundació Cipriano García i aprovat per l’Executiva de la CONC, el febrer del 2022.

La primera presentació va tenir lloc a la Universitat de Vic (sala Segimon Serrallonga, Edifici Masia Torre dels Frares. C. Perot Rocaguinarda, 17, Vic) el passat dimarts 6 de febrer, a les 18 hores, i va comptar amb la participació de Montse Ros,  exsecretària general de la Federació d’Educació de CCOO, membre del Consell Nacional de la CONC i del seminari Salvador Seguí, i va ser presentat per Llorenç Comajoan-Colomé, professor del Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.