Acomiadament nul a la UPF

CCOO s’ofereix a normalitzar les relacions laborals

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya informa que el Jutjat Social 3 de Barcelona ha dictat sentència, el passat divendres, que declara nul l’acomiadament d’un delegat del sindicat a la Universitat Pompeu Fabra (UPF). La sentència aprecia indicis raonables de represàlies per exercir les funcions de delegat de personal a un professor associat del Departament de Ciències Polítiques i Socials (Àrea de Coneixement: Ciència Política i de l’Administració) de la universitat, que ara haurà de ser readmès per la UPF i rebre els salaris deixats de percebre.

Es tracta de la segona sentència recent d’anul·lació d’acomiadament. CCOO s’ha ofert a la direcció de la universitat a negociar per normalitzar les relacions laborals.

Barcelona, 7 d’agost de 2013