CCOO denuncia l’AJ. de Santa Coloma per vulnerar el dret de vaga

Denúncia davant la Inspecció de Treball per part de CCOO i del Comitè d’Empresa de Can Cet

Les treballadores i treballadors de l’empresa Can Cet han estat convocats a la vaga els dies 21, 22, 28 i 29 d’octubre del 2023, des de les 7 h del matí fins a les 23 h de la tarda. La convocatòria afecta totes les treballadores de la contracta de consergeria dels poliesportius de Santa Coloma de Gramenet.

Els dies 21 i 22 d’octubre l’Ajuntament de Santa Coloma, al·legant defectes en la convocatòria de vaga, ha enviat, acompanyats de la policia, treballadors d’una altra empresa a realitzar el treball de les persones que exercien el seu dret de vaga.

És una conducta especialment greu, tenint en compte que l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet té un deute amb l’empresa que arriba als 450.000 €, i és aquest deute l’argument de l’empresa per plantejar canvis de jornades i, fins i tot, un possible ERTO; és justament per aquest motiu que el comitè s’ha vist obligat a convocar la vaga.

CCOO de Catalunya, amb el comitè d’empresa, hem denunciat davant la Inspecció de Treball aquesta vulneració de dret de vaga i reclamem un canvi d’actitud radical per part de l’Ajuntament.