Xerrada “El marc català de relacions sociolaborals”, Josep Maria Rañé i Joan Carles Gallego

Dilluns 17 de març, dins del cicle d'”Els dilluns del Cipri”

La propera edició d'”Els dilluns del Cipri”, conjunt de conferències organitzat per la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya, tindrà lloc dilluns, 17 de març, amb el títol “El marc català de relacions sociolaborals”, i comptarà amb Josep Maria Rañé, president del Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya (CTESC), i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Després de la xerrada amb Rafael Ribó, Síndic de Greuges de Catalunya, del passat 24 de febrer, aquesta és la segona del cicle “Catalunya, un país per viure i treballar amb drets”, que es desenvoluparà fins al mes de setembre i que pretén obrir el debat que CCOO de Catalunya, com a sindicat de classe i nacional, considera imprescindible sobre el model de país que volem, un país més igualitari i amb drets socials.

L’acte tindrà lloc el dilluns 17 de març de 2014, a les 17.00 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona). Farà la presentació Dolors Llobet, secretària de Comunicació i Xarxes Socials i portaveu de CCOO de Catalunya.

Barcelona, 14 de març de 2014

Agenda: