CCOO assisteix a la Jornada sobre empreses transnacionals i drets humans que tindrà lloc al Parlament

Demà divendres, 3 de juny

Organitzada per Lafede.cat, Pobresa Zero i la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia, demà divendres, 3 de juny, es farà al Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, de Barcelona) la Jornada sobre empreses transnacionals i drets humans: el camí cap a les normes vinculants. Un dels propòsits de la trobada és afavorir que les empreses catalanes que operen a l’exterior respectin els drets humans.

Michela Albarello, directora de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya i presidenta de la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia, participarà a la inauguració (9.30 h) i informarà de la recent visita d’una delegació catalana a la ciutat portuària colombiana de Buenaventura. També assistirà a la jornada Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, per intervenir després de la sessió titulada “Cap a la construcció de mecanismes vinculants a Catalunya” a la qual ha estat convidat (12.30 h).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de juny de 2016