Convoquem una nova jornada de vaga a H&M Customer Services el 6 de juliol

El Comitè d’Empresa d’H&M Customer Services de CCOO del centre de treball a Barcelona ​​convoca tota la plantilla a la nova jornada de vaga, aquest cop de 24 hores, davant la negativa de la direcció de l’empresa a compensar la utilització dels idiomes i a millorar les condicions.

Arribem a aquesta tercera vaga perquè l’empresa canviï la seva actitud negativa en el diàleg i en la negociació. Les nostres reivindicacions són: increments salarials amb plusos de funció i lloc (idiomes, antiguitat, multicanal), reclassificació professional, garantia del poder adquisitiu real i compensació de menjar i transport. Es tracta de reivindicacions que demanem de fa anys, com són incloure el plus d’idiomes que s’utilitza habitualment en l’activitat d’atenció al client, i que suposa cobrar 1.620 euros menys a l’any.

H&M Customer Services de Pau Clarís, 194, de Barcelona, ​​compta amb una plantilla de 252 persones el servei d’atenció al client d’Espanya, França, Itàlia, Grècia, Xipre, Portugal, Finlàndia i Noruega.