Continuen els 3 dies de vaga parcial a l’empresa SFAM i anunci de vaga indefinida

Després de la mediació fallida al TLC (Tribunal Laboral de Catalunya), es mantenen les convocatòries de vaga avui, 19 d’abril, de 4 hores, de les 15 h a les 19 h.

També es mantenen les vagues els pròxims 22 i 24 de jornada completa, amb concentracions a la porta de Torre Mapfre on tenen la seu l’empresa. A la vegada CCOO anuncia la convocatòria de vaga indefinida a partir del 6 de maig si la situació continua.

Els últims mesos l’empresa SFAM ha realitzat greus incompliments, constatats per la Inspecció de Treball i Seguretat Social, i pendents de sanció econòmica, i acumula una multitud de demandes de treballadors i treballadores acomiadats per causes disciplinàries, que superen el llindar dels 30 acomiadaments en un trimestre.

A més des de finals del 2023 s’acumulen retards en l’abonament de la nòmina mensual, amb el consegüent perjudici per a les persones que tenen pagaments domiciliats i es troben sense diners per cobrir els pagaments.

La situació de l’empresa, amb matriu a França, és força complicada a causa del gran volum de demandes per frau de clients indignats amb les actuacions de l’empresa coneguda per les seves assegurances per a mòbils i altres dispositius.