Avui dimecres, 8 de setembre a les 18 hores, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

En relació amb la convocatòria d’aquesta tarda de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya per denunciar les mancances de l’educació i la necessitat d’arribar al 7 % del PIB pel pressupost educatiu, diferents associacions d’estudiants i famílies han anunciat la seva participació. En aquests moments us podem concretar la participació de les següents:

Grup d’AMPA/AFA en lluita (famílies de centres de màxima complexitat)

Escoles contra la segregació

FAPAES

Plataforma Infermera escolar

Acció Jove

Associació estudiants progressistes (AEP)

Front d’Estudiants

El Casalet (moviment d’ensenyants de l’Hospitalet)

Us recordem que hi haurà taller de pancartes, animació amb grup de batucada i “plantarem” les reivindicacions de set eixos de lluita perquè “floreixin” amb l’increment pressupostar

1. Educació Inclusiva.

2. Accés universal, dret a l’educació postobligatòria.

3. Democràcia i participació als centres.

4. Dret a negociar, condicions de treball dignes.

5. Valor educatiu de l’etapa del 0-3.

6. Posar fi a la temporalitat.

7. Educar per la igualtat, societat feminista.

L’acte contarà amb parlaments de Tere Esperabé, secretaria general de la Federació d’Educació de CCOO, portaveus de treballadores i treballadors de l’àmbit educatiu, de les entitats abans esmentades, de les– les famílies i es clourà amb la intervenció de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.