Condol per la pèrdua del company Raúl González

La Unió Intercomarcal del Vallès Oriental – Maresme – Osona lamenta comunicar la mort del company Raúl González Salguero, membre de la nostra Executiva intercomarcal i secretari de Comunicació d’aquesta.

Després d’una llarga malaltia, el sindicalista mataroní ha mort als 44 anys. Va iniciar la seva activitat sindical a la Secció Sindical i al Comitè d’Empresa de La Sirena, on el 2005 és escollit delegat i n’és el president des del 2009 fins al 2017. El 2006 inicia la seva col·laboració a CCOO a Mataró, on tres anys més tard és secretari d’Organització del Sindicat Intercomarcal de Comerç i Hostaleria que es constitueix al territori. El 2014 es crea el Sindicat Intercomarcal de Serveis, on continua en aquest càrrec, a més d’assumir les àrees de Comunicació i Formació. L’any 2017 comença a col·laborar amb la unió, primer com a responsable de Xarxes Socials, per passar a ser, el 2019, secretari de Comunicació, càrrec que ha mantingut fins a l’actualitat.

Les seves exèquies seran el proper dimarts, dia 17 d’octubre, a les 15.30 h al tanatori de Mataró. La unió intercomarcal i el sindicat sencer acompanyen en el dol la seva família i amistats.