Concentració de la plantilla de Marelli davant la seu del Departament d’Empresa i Treball

La plantilla de Marelli España a Santpedor tornarà a concentrar-se aquest dijous, 20 de novembre, a les 10 hores, a Barcelona, davant la seu del Departament d’Empresa i Treball (c. de Sepúlveda, 148), contra el tancament de la planta bagenca i en defensa dels llocs de treball. 

CCOO acompanyarà els treballadors i treballadores de Marelli en aquesta concentració, que es fa coincidint amb la pròxima reunió del període de consultes de l’ERO. La plantilla està en vaga indefinida des de dilluns per reclamar la continuïtat de la planta de Santpedor i dels llocs de treball.

Afilia’t! Contacta