Concentració contra la repressió antisindical a la Fundació Gaspar de Portolà

Cridem a la concentració dimecres, 8 de febrer, a la porta de la Fundació Gaspar de Portolà (c/ Laureà Miró, 378), de Sant Feliu de Llobregat, de 9.30 h a 11 h, per denunciar l’acomiadament d’una companya per la seva activitat sindical.

L’empresa era coneixedora que aquesta treballadora es presentava a les eleccions sindicals per CCOO i li ha fet un acomiadament disciplinari, amb falses acusacions difamatòries tant cap a la treballadora, referent sindical, com contra el mateix sindicat. Per tant, considerem que aquest acte no és una mera aplicació del conveni col·lectiu, sinó una vulneració del dret a la llibertat sindical.

CCOO exigeix a la direcció de la Fundació Gaspar de Portolà la readmissió de la treballadora i sol·licitarà judicialment la nul·litat d’aquest acomiadament. També recorrerà a totes les instàncies necessàries per revertir aquesta decisió. Des de CCOO lluitarem per la defensa de la llibertat sindical per concórrer a les eleccions i permetre que la democràcia i la participació sindical arribi a l’empresa.

La Lourdes no està sola!

Per tot això, CCOO Educació convoquem aquesta concentració per donar suport a la treballadora acomiadada i per manifestar la nostra repulsa a aquesta pràctica antisindical.

Dimecres, 8 de febrer, de 9.30 h a 11 h a la porta de la Fundació Gaspar de Portolà (c/ Laureà Miró, 378), de Sant Feliu de Llobregat