Concentració a Pertús contra les mesures d’austeritat

El 12 de desembre, diguem no a l’austeritat!

La Confederació Europea de Sindicats (CES) convoca una manifestació a escala europea, el 12 de desembre del 2023, per dir no a totes les mesures d’austeritat que amenacen l’estar del benestar de tota la classe treballadora.

Des de CCOO de Catalunya i com a membres del CSIR Pirimed (Consell Sindical Interregional Pirineus Mediterrània) instem a manifestar-nos el 12 de desembre, a les 12 h, a El Pertús, a la frontera entre França i Catalunya.

Els ministres de Finances de tots els països de la Unió Europea i els membres del Parlament Europeu es reuneixen periòdicament per demanar més austeritat per forçar els governs nacionals a reduir dràsticament la despesa. Davant d’aquest fet, la classe treballadora organitzada exigeix:

• Treball digne
  • Revaloració dels salaris
  • Atenció sanitària de qualitat
  • Serveis de qualitat i de proximitat
  • Solidaritat internacional
  • Diàleg i pau

Si bé avui hem de fer front a una elevada inflació i a una crisi derivada de l’augment del cost de la vida, provocades per beneficis rècord de les grans empreses, no són pas els treballadors i les treballadores els qui n’han de tornar a pagar les conseqüències. I no podem permetre aquest nou intent de tornar a sotmetre Europa a les regles de l’estricta austeritat.

Manifestacio El Pertus Austeritat Europa

Per això, us convoquem el dimarts 12 de desembre a les 12 h a El Pertús.

Per facilitar la mobilitat i respectar el medi ambient, es posaran a disposició dels assistents diversos autobusos amb punt de partida a Girona, els quals sortiran a les 10.30 h del Pavelló de Fontajau i a les 11h aproximadament de la gasolinera del Polígon Padrosa de Figueres/Llers.

Us hi podeu apuntar a la següent adreça electrònica: [email protected]

No a l’austeritat! Sí a la pau!