Concentració a Barcelona contra la repressió sindical a Ascable Recael

CCOO reclama la readmissió i la retirada de les sancions als delegats afectats al fons inversor propietari de l’empresa

El proper dilluns 2 de febrer, CCOO i UGT convoquen una nova concentració contra la repressió sindical a Ascable Recael i per exigir la readmissió immediata del delegat acomiadat i la retirada de la suspensió de sou i feina als altres dos delegats sancionats per la seva participació en els piquets de la vaga del metall del passat mes d’octubre. 

La concentració serà a les 12 hores, davant la seu del fons inversor GVC Gaesco (c. del Doctor Ferran, 3-5, Barcelona), que és el propietari de l’empresa Ascable Recael. 

CCOO reclama al fons inversor que rectifiqui davant d’aquesta vulneració greu dels drets fonamentals de llibertat sindical i d’exercici de la vaga, i que insti la direcció de la companyia a cessar qualsevol acció que suposi una coacció o persecució de l’activitat sindical.

CCOO fa una crida als delegats i delegades del sector del metall de tota la província de Barcelona a sumar-se a la concentració en solidaritat amb els tres companys afectats.

Si l’empresa no rectifica, no readmet el company acomiadat i retira la sanció als altres delegats, es convocaran noves accions i mobilitzacions.

20260202 Ascable Concentracio Fons Inversor
Afilia’t! Contacta