CCOO s’ha reunit amb Esquerra Republicana per exposar al partit les propostes del sindicat de cara a les eleccions municipals

En una reunió telemàtica mantinguda aquesta tarda per Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, Dolors Llobet; secretària d’Estudis, Cultura i Memòria, i Michela Albarello, secretària de Relacions Institucionals, Transparència i Digitalització amb Oriol Junqueras, president d’Esquerra Republicana; Ester Capella, número 3 de la llista de Barcelona; Sara Bailac, senadora, i Alba Camps, secretària de Política Municipal i Projectes Transversals, el sindicat ha refermat el seu compromís amb la democràcia municipal, amb una crida a la participació de la classe treballadora, i al vot per les opcions polítiques compromeses amb ella.

Entre els temes que s’han parlat a la reunió hi ha hagut l’abordatge integral dels serveis socials, la necessitat de millorar el model de finançament de les administracions de proximitat per resoldre’n les mancances, i les polítiques d’habitatge. La formació republicana s’ha compromès a transmetre les propostes de CCOO als municipis.

El text del decàleg de propostes de CCOO de Catalunya per a les eleccions municipals es pot llegir a: https://www.ccoo.cat/wp-content/uploads/2023/05/propostes-eleccions-municipals-2023.pdf

La ronda de reunions prosseguirà demà al matí amb el PSC (Salvador Illa, presencialment a les 08.00) i Comuns (Ada Colau, presencialment a les 13.15).