CCOO rejoveneix la seva direcció a una àrea que compren els municipis de Badalona, Santa Coloma de Gramanet i Sant Adrià de Besòs

Raúl Espinosa, nou responsable de CCOO de Catalunya al Barcelonès Nord

L’Executiva de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya ha fet efectiu aquest canvi des del passat 2 de gener del 2024. Raúl Espinosa substitueix Ovidi Huertas, que ha estat responsable del sindicat al Barcelonès Nord des del setembre del 2013. Amb aquest canvi el sindicat continua apostant per a la renovació constant i rejovenint la seva estructura.

Raúl Espinosa és actualment el president del Comitè d’Empresa d’FCC Medi Ambient i treballa a la neteja viària de la ciutat de Badalona. A banda del seu evident compromís amb els drets de la classe treballadora, és també una persona implicada al moviment associatiu de la ciutat.

Aquesta responsabilitat es desenvolupa a un territori que compta amb més de 371.000 habitants i pertany a la responsabilitat executiva de la comarca del Barcelonès, que compta amb més de 50.000 afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya. La responsabilitat desenvolupa, entre d’altres funcions, els serveis a les seus del sindicat del territori, com pot ser l’assessorament laboral, les portes violeta o el Gabinet Tècnic Jurídic; com també el diàleg social amb els consistoris presents a la zona amb l’objectiu d’assolir acords tripartits o bipartits que desenvolupin municipis on el desenvolupament de polítiques socials i polítiques econòmiques i laborals assoleixin societats justes.