CCOO reclama mesures urgents davant l’augment d’agressions als centres penitenciaris

Els treballadors i treballadores dels centres penitenciaris continuaran mobilitzats els propers dies per protestar contra l’assassinat d’una companya i reclamar mesures urgents que abordin aquesta situació preocupant.

L’Agrupació de Personal Penitenciari de CCOO denuncia la manca d’acció del Departament de Justícia davant l’alarmant augment d’agressions als centres penitenciaris. Per això, ha presentat informes que revelen l’increment d’incidents violents a les presons catalanes i ha proposat mesures per garantir la seguretat i la salut laboral del personal que treballa en aquests centres. Malauradament, aquest servei crucial per a la ciutadania es veu afectat per la manca de recursos humans i materials adequats.

És per aquesta raó que l’Agrupació de Personal Penitenciari de CCOO exigeix la dimissió o cessament dels responsables principals de la gestió penitenciària del Departament de Justícia per considerar-la inadequada.