CCOO obté tota la representació sindical a l’empresa AVITRANS URGENTE després d’una forta campanya de mobilitzacions

Avui ha tingut lloc l’acte de votació per elegir a 3 representants de CCOO (s’han presentat 6 candidats, tots sota les sigles del sindicat) un fet que culmina amb total èxit les intenses negociacions realitzades amb l’empresa i, especialment, la gran mobilització del passat 5 de juliol, quan una gran concentració de prop de 60 sindicalistes va deixar clara la determinació de CCOO i de les treballadores i treballadors d’AVITRANS URGENTE, de dur a terme les primeres eleccions sindicals al centre de treball per dotar-se dels i les corresponents representants.

Fruit de l’èxit de la concentració, es va arribar a un acord en relació amb els candidats acomiadats, que  també incorporava que AVITRANS URGENTE canviaria d’actitud i no impediria que es poguessin celebrar les eleccions sindicals promogudes per CCOO.

El sindicat intercomarcal Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf de CCOO de Catalunya agraeix a totes les persones que, d’una manera o altra, han participat en aquesta campanya en defensa dels drets sindicals de les companyes i companys d’AVITRANS, demostrant una vegada més que la lluita i la unitat del sindicat és una eina útil i necessària per la defensa dels drets laborals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juliol de 2021