CCOO inicia mobilitzacions per rebutjar l’ERO d’Indra BPO a Sant Joan Despí, on l’empresa vol desentendre’s de 56 persones

CCOO mostra el seu rebuig a una nova mesura per ajustar la plantilla a Indra que afecta 56 persones treballadores d’Indra Business Process Outsourcing (BPO). La direcció no mostra cap interès a cercar recol·locacions en altres serveis, no ofereix un pla de formació i no accepta la voluntarietat per a les possibles sortides per aquest col·lectiu, tot i que ho ha estat fent en els darrers mesos i que l’empresa està actualment publicitant noves ofertes de treball.

Des del Comitè d’Empresa d’Indra BPO, integrat per CCOO, UGT i CGT, rebutgem el plantejament de l’empresa. Veient que no avança el període de consultes de l’ERO, que finalitza el proper 22 de desembre, els tres sindicats hem decidit convocar concentracions davant del centre de treball d’11 a 12 hores dels propers dies 16, 19 i 20 de desembre, davant la seu de l’empresa (c/Samontà, 25 Sant Joan Despí).