CCOO impulsa noves mobilitzacions com a avantsala de l’aturada parcial del sector financer

CCOO, UGT i FINI impulsen noves mobilitzacions el 21 de febrer a Barcelona, Sevilla i València, coma avantsala de l’aturada parcial del 26 de febrer al conjunt del sector financer.

Segons manifesten les organitzacions sindicals, “en l’acte de mediació celebrat ahir al SIMA, com a pas previ a l’aturada parcial de 2 hores del dilluns 26 de febrer i a la vaga de 24 hores del divendres 22 de març, les patronals de banca, estalvi i rurals han seguit sense mostrar voluntat d’acostament real, mantenint-se en propostes a anys llum dels beneficis rècord del sector, de l’increment de retribucions de l’alta direcció, dels dividends dels seus accionistes i del que reivindiquen i mereixen les seves treballadores i treballadors”.

Des de les tres organitzacions majoritàries del sector financer, després de la manifestació massiva a Madrid del passat dia 8 de febrer, han convocat noves mobilitzacions de delegades i delegats el dimecres 21 de febrer, com a avantsala de l’aturada parcial de 2 hores el dilluns 26 de febrer (de 8 a 10 h) i de la vaga de 24 hores del divendres 22 de març, convocatòries a les quals conviden a adherir-se a la resta de sindicats del sector.

La manifestació de Barcelona tindrà el següent recorregut

BARCELONA- MANIFESTACIÓ 21 DE FEBRER

12.00h: recorregut de Rambla Catalunya, 115 (Sabadell) a passeig de Gràcia, 45 -al costat de Plaça Catalunya- (Santander), amb concentracions a aquestes ubicacions i al passeig de Gràcia, 25 (BBVA), passeig de Gràcia, 45 (CaixaBank) i rambla de Catalunya, 57 (Deutsche Bank).

A més d’aquestes manifestacions, les tres organitzacions sindicals estan intensificant la seva campanya de visites als centres de treball per fer una crida conjunta a les plantilles perquè secundin l’aturada del 26-F i la vaga del 22-M de manera massiva.