CCOO es concentra de nou per exigir a la patronal de les ITV Catalunya que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

Concentració demà 9 de novembre a a les 10 hores davant el centre de treball c/ Córcega, 384-392 de Barcelona estació d’ITV de Certio

CCOO, UGT i SRT reprenen les accions per aconseguir que la patronal canviï d‘actitud, deixi de bloquejar i es pugui avançar en la negociació del conveni col·lectiu i no es descarta la possibilitat de convocatòria de vaga si segueix l’estancament a la negociació.

Els sindicats no estan disposats a introduir al conveni cap aspecte que suposi empitjorar condicions de treball i drets, pel que consideren que el proper conveni col·lectiu ha de ser avançat tant en matèria salarial com en drets socials i condicions laborals que són molt millorables.

Per CCOO i pels altres sindicats presents a la mesa del conveni,  és imprescindible que la patronal primer compleixi amb el compromís d’abordar una proposta salarial que permeti avançar amb la negociació d’altres temes tan importants com són la jornada, la conciliació de la vida laboral i familiar o tractar sobre els grups professionals.

Aquesta segona concentració es fa a les portes de Certio centre de treball c/ Córcega, 384-392 de Barcelona, el 9 de novembre a les 10.00 hores.