CCOO de Catalunya participarà a la Marxa de la Solidaritat, amb el lema “Prou racisme. Aturem l’extrema dreta”

Organitzada per la UCFR, la manifestació tindrà lloc aquest dissabte, 18 de març, a Barcelona

Aquest dissabte, amb motiu de la celebració el proper 21 de Març del Dia Internacional contra el Racisme i dins del marc de la crida internacional de #WorldAgainstRacism, tindrà lloc a Barcelona la Marxa de la Solidaritat, organitzada per la Unitat Contra el Feixisme i el Racisme, de la qual forma part el sindicat.

L’extrema dreta és una amenaça real per a la nostra seguretat, ja que cerca fracturar la societat i afeblir la nostra capacitat de reacció, també en l’àmbit sindical.

Davant dels discursos populistes i demagògics de les forces d’extrema dreta, cal construir una narrativa alternativa basada en els valors de la solidaritat i la igualtat de drets i d’oportunitats per a tota la ciutadania. És per això que la lluita contra el racisme i l’extrema dreta també és una prioritat de la lluita sindical.

Des de CCOO de Catalunya fem una crida a participar a la Marxa de la Solidaritat per posar de manifest el nostre rebuig al racisme i a la xenofòbia, i als intents de l’extrema dreta de fracturar la societat.

Per un món sense racisme, plantem cara! Tornem als carrers!

Data: dissabte, 18 de març de 2023, a les 17.30 h

Lloc: passeig de Gràcia cantonada amb el carrer Provença (seu de la Comissió Europea), de Barcelona

Podeu consultar el web d’UCFR amb més informació sobre la manifestació: https://ucfr.cat/18m2023/

Barcelona, 17 de març de 2023