Avui hi ha prevista una nova reunió de mediació de la vaga al Departament de Treball
Avui, 27 d’octubre, a les 16 hores, el Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya ha convocat una nova reunió de mediació per la vaga del sector del metall de la província de Barcelona dels propers dies 29 i 30 d’octubre. CCOO fa una crida massiva a la vaga del metall per un conveni digne, que començarà el dimarts 28 d’octubre a les 22 hores, amb el torn de nit.
CCOO es manté ferma en les seves reivindicacions per al sector per aconseguir un conveni que garanteixi més salari, més drets, més igualtat, més seguretat i més temps. Si la patronal UPM no fa un canvi substancial en els seus plantejaments que ens permeti assolir un conveni que millori el poder adquisitiu, els drets i les condicions laborals de les 200.000 persones que treballen al sector, els dies 29 i 30 el sector del metall s’aturarà a tota la província.
