CCOO convoca concentracions davant FREMAP per exigir condicions dignes per als treballadors i treballadores de les mútues

Les mútues col·laboradores de la Seguretat Social gestionen més de 13.000 milions d’euros i protegeixen 18.813.530 persones

El personal de FREMAP realitza 2.452.917 assistències mèdiques i 13.524 intervencions quirúrgiques anuals, però les seves condicions laborals no estan a l’altura. Mentre la gerència té sous per sobre dels 200.000 euros anuals provinents de diners públics, els treballadors i treballadores reben sous precaris i pateixen les retallades aplicades al sistema públic, tot i treballar en una entitat de gestió privada.

Per aquest motiu, demà dijous, 25 de maig, a partir de les 13.30 hores, CCOO convoca conjuntament amb la resta de sindicats presents a l’empresa, una concentració a l’Hospital FREMAP de Barcelona (carrer dels Madrazo, 8), per reivindicar millores laborals i per dir prou a les condiciones precàries que pateixen els treballadors i les treballadores.