CCOO Catalunya aborda en una jornada oberta la situació actual de l’amiant

Se celebrarà el 12 de desembre a l’aula magna de la Facultat de Ciències Jurídiques de Tarragona.

CCOO de Tarragona organitza una jornada de prevenció i reivindicació sobre la necessitat d’abordar de manera segura i decidida el procés de desamiantatge al nostre territori, per assolir l’objectiu de culminar la seva erradicació abans del 2030, tal com indiquen les directrius europees.

Aquesta és una problemàtica que afecta tots els sectors productius i la majoria dels espais i edificis públics i privats. Serà, per tant, una jornada per a delegats i delegades de CCOO, i també un punt de confluència amb les administracions públiques, associacions i la ciutadania en general.

Amb el lema “Amiant: un problema laboral, ecològic i social”, volem sensibilitzar tots els àmbits de la societat respecte a la necessitat d’erradicar aquest material del nostre entorn de manera segura, en compliment de l’objectiu 4 de l’Estratègia catalana de seguretat i salut laboral.

Abordarem la situació actual respecte al Fons de Compensació per a les Víctimes d’Amiant, el nostre paper a les empreses i les actuacions que realitza la Generalitat de Catalunya. Per això, comptarem amb les intervencions dels departaments d’Empresa i Treball, Salut i Acció Climàtica.

Feu clic per veure el formulari d’inscripció per participar-hi de manera presencial.

Jornada “Amiant: un problema laboral, ecològic i social”
Dilluns, 12 de desembre del 2022, de 9.30 h a 14 h.
Aula magna de la Facultat de Ciències Jurídiques de Tarragona (avinguda de Catalunya, 35, de Tarragona)

Programa Jornada Amiant Problema Laboral Ecologic I Social

Amb el suport de: