CCOO arriba a un acord amb Vueling per aplicar l’IPC del 2021 a les taules salarials després de diverses mobilitzacions

• Es consolida el 6,5 % corresponent a l’IPC de l’any 2021 a les taules salarials del 2021.
  • També s’han acordat l’equitat amb la resta de col·lectius i el pagament dels endarreriments de l’any 2022.

Després que CCOO organitzés diverses mobilitzacions amb els treballadors i treballadores de Vueling, i amb la intervenció del Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge (SIMA), s’ha acordat amb l’empresa la consolidació del 6,5 % corresponent a l’IPC de l’any 2021, així com l’equitat amb la resta de col·lectius i el pagament dels endarreriments de l’any en curs.

Aquest acord suposa la recuperació del pagament de l’IPC per al col·lectiu de TPC, però no implica cap augment salarial concret per a l’any 2022. Aquest acord deixa clar que la mobilització és una de les eines més potents dels treballadors i treballadores, ja que el resultat de la negociació està intrínsecament lligat a l’èxit de la mobilització del passat 2 d’agost.

Vueling1

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya