Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical, núm. 86 (desembre del 2023)

Servei d’informació i documentació jurídica

Publiquem un nou Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical.

La secció Activitat del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya es fa ressò de la sentència recent sobre salaris en període de vacances a Amazon. També inclou el vídeo de la ponència “El tiempo de trabajo a debate” impartida per Francisco Trillo, i complementada per José Antonio Hernández, a les 6es Jornades Jurídiques de CCOO de Catalunya.

A la Secció Estudis Jurídics Sindicals incloem informes, guies i comentaris sobre temes d’actualitat: economia de plataforma i drets de les seves treballadores i treballadors, impacte de la reducció del temps de jornada laboral pel que fa al nombre de persones afectades, orientacions de negociació col·lectiva per garantir el dret a la desconnexió digital, i els nous drets i permisos de corresponsabilitat.

La secció Jurisprudència recull una sentència del TS que estableix criteris per lluitar contra l’assetjament sexual: pot ser implícit si és inequívoc.

Finalment, la secció Enllaços inclou el nou número de la revista de dret del treball Iuslabor, elaborada per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça electrònica següent: [email protected]t

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia