‘Butlletí d’actualitat jurídica i sindical’, núm. 84: monogràfic de la 32a. Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya

Servei d’informació i documentació jurídica

Publiquem un nou Butlletí d’actualitat jurídica i sindicalAquest butlletí et dona accés als vídeos de les ponències que es van presentar en l’escola d’estiu celebrada Kursaal de Can Sant Joan de Montcada i Reixac, els dies 11 i 12 de juliol del 2023.

Inclou:

• Inauguració de l’Escola d’Estiu: Bartolo Egea, Ivan Ramos i Dolors Llobet
  • Joves, desafecció i opcions polítiques, per Oriol Bartomeus (conferència)
  • La participació sindical del jovent: experiències organitzatives, amb Adrià Junyent, Mireia Domènech, Adrián Alonso (taula de debat)
  • La comunicació de la gent jove: el què i el com, amb Adrián Mozas, Helena Martín, Sònia Herrera (taula de debat)
  • Complexitat i canvis de l’emancipació juvenil a España, per David Gil Solsona (conferència)
  • Polítiques públiques per a l’emancipació del jovent, amb Alejandro Godino, Irene Galí, Guillermo Chirino, Julia Rosanna Sánchez-Valverde (taula de debat)
  • Conclusions i cloenda, per Lucía Aliagas i Javier Pacheco
  • Material addicional: informe Joves i emancipació a Catalunya i Europa: un estudi exploratori.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el butlletí a l’adreça de correu electrònic: [email protected]t

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia