CCOO lamentem la mort de Cipriano Montero, sindicalista històric de Sant Adrià de Besòs

CCOO lamentem la mort del company Cipriano Montero, conegut com El Chato, sindicalista històric que va ser fundador de CCOO a Sant Adrià de Besòs i que va participar en l’assemblea de CCOO a l’església de Sant Medir, el juliol del 1976.

Extremeny d’origen, va ser treballador de l’antiga fàbrica CELO, de Sant Adrià, del ram del vidre. Va ser membre de les dues primeres executives del sindicat a Sant Adrià de Besòs i va portar el ram del vidre fins que va plegar de l’empresa.

Després d’un temps de quedar-se sense feina va tornar al seu poble, a Extremadura, però va seguir vinculat a Catalunya.

CCOO volem transmetre el nostre sincer condol a la seva família i a les seves amistats.