Aturades a Flex-N-Gate i a Flex-N-Gate Automotive per la inaplicació salarial del conveni

ÚLTIMA HORA:

Es paralitzen les aturades convocades a Flex-N-Gate i Flex-N-Gate Automotive

La pressió de les aturades convocades a Flex-N-Gate i Flex-N-Gate Automotive (les Franqueses del Vallès) ha fet que la direcció de l’empresa convoqui el comitè d’empresa avui, a les 13 hores, per negociar. Davant d’aquesta reunió, el comitè ha decidit paralitzar les aturades previstes avui, en una mostra de bona voluntat, a l’espera del resultat de la reunió.

06-03-2023

El Comitè d’Empresa de Flex-N-Gate, amb majoria de CCOO, ha convocat aturades per a la setmana que ve a la planta de les Franqueses del Vallès per exigir a la direcció de l’empresa que apliqui l’increment salarial previst en el Conveni del metall de Barcelona a tots els conceptes salarials de la nòmina, com havia fet sempre.

Davant la manca d’acord en la mediació feta al Tribunal Laboral de Catalunya, el comitè ha convocat una hora d’aturada per torn del dilluns 6 de març al divendres 10 de març, que es farà de 13 a 14 hores al torn de matí, de 14 a 15 hores al torn de tarda i de 22 a 23 hores al torn de nit. Durant les aturades, les treballadores i treballadors de Flex-N-Gate i de Flex-N-Gate Automotive es concentraran a les portes de l’empresa en defensa dels seus salaris.

CCOO d’Indústria dona suport a la vaga i insta la direcció de l’empresa a rectificar i a aplicar l’increment salarial que marca el conveni a tots els conceptes salarials de la nòmina.

Barcelona, 3 de març de 2023