Oferta pública d’ocupació a la Generalitat per al 2024

Continuem avançant gràcies als acords de CCOO

A la Mesa General del 22 d’abril s’ha aprovat l’oferta pública d’ocupació per al 2024. Es tracta d’una nova important oferta (de 9.033 places) que es continua beneficiant dels acords de CCOO per reduir la temporalitat a les administracions públiques per sota del 8 %, tant el del juliol del 2021 com el de l’octubre del 2022, que permet una taxa addicional.

Pel que fa a les nostres intervencions durant la mesa, cal destacar la demanda de creació d’un grup de treball específic per al personal amb discapacitat intel·lectual per valorar com incloure aquestes persones a l’Administració pública tenint en compte l’adaptació i el seguiment que cal de cada situació personal. Respecte a l’oferta presentada, no estem d’acord amb el fet que es puguin restar places al personal subaltern, sinó que s’haurien d’afegir les places necessàries per a aquest cos.

Ho continuarem treballant al grup específic que l’Administració es va comprometre a crear. Des de CCOO hem reclamat que la taxa de reposició per al personal d’Administració penitenciari és inferior als nostres càlculs, ja que sectorialment s’havia arribat a acords per crear determinats programes per reforçar determinats àmbits, i això no s’ha vist reflectit en aquesta oferta. Malgrat la nostra insistència, funció pública ha dit que la creació d’aquests programes no s’ha d’incloure.

Captura De Pantalla 2024 04 24 155717